Kde je môj balík?
Váš balík môžete sledovať na: GLS Parcel Service | GLS Slovakia (gls-group.com) a zadajte svoje sledovacie číslo (príklad: 1xxxxxxxxx), ktoré dostanete e-mailom, keď pre vás začneme pripravovať balík.
Môžem presmerovať balík?
Samozrejme. Ak chcete svoj balík presmerovať, počkajte na správu od doručovacej služby GLS o doručení, ktorá obsahuje aj pokyny na presmerovanie balíka.
Čo sa stane, ak počas dodacej lehoty nebudem doma?
Ak sa balík nepodarí doručiť na určenú adresu alebo do GLS Balíkomatu, kuriér zanechá oznámenie o zásielke. Oznámenie obsahuje dôležité informácie, ako napríklad meno suseda alebo telefónne číslo na GLS. Poštová schránka by mala byť označená priezviskom príjemcu a prístupná kuriérovi z vonkajšej strany.
Ako vymením za väčšie/menšie číslo?
Tovar môžete vymeniť dvoma spôsobmi:
Vyplňte online formulár na výmenu produktu a priložte ho k balíku, ktorý vraciate (nezabudnite napísať, za ktoré číslo vymieňate). Tento proces je dlhší, pretože musíme čakať, kým dostaneme produkt späť, skontrolujeme ho a potom vám pošleme nový. Odkaz na formulár: >> https://portal.maneks.eu/reclamation/
<<
Rýchlejší spôsob je vrátiť nám nechcený tovar a zároveň si objednať nový. Ak chcete produkt vrátiť, vyplňte formulár na vrátenie peňazí a postupujte podľa pokynov: https://portal.maneks.eu/reclamation/form/return
. Formulár, prosím, priložte k balíku, ktorý vraciate a my Vám potom, keď nám balík dorazí a bude skontrolovaný, vrátime kúpnu cenu na Váš účet. Tovar musí byť zabalený v originálnom obale a nepoužitý.
Ako môžem vrátiť produkt?
Ak chcete produkt vrátiť, vyplňte formulár na vrátenie peňazí a postupujte podľa pokynov: https://portal.maneks.eu/reclamation/form/return
. Formulár, prosím, priložte k balíku, ktorý vraciate a my Vám potom, keď nám balík dorazí a bude skontrolovaný, vrátime kúpnu cenu na Váš účet. Tovar musí byť zabalený v originálnom obale a nepoužitý.
Peniaze prostredníctvom poštových poukážok nevraciame. Do formulára je potrebné napísať PRESNÉ údaje tak, ako boli zadané pri objednávke, inak systém váš formulár neakceptuje.
Kto platí spätné poštovné?
Náklady na úhradu poštovného nám zaslaného balíka späť znáša odosielateľ. Výkupné balíky neprijímame a automaticky sa vracajú odosielateľovi.
Čo robiť, ak produkt nefunguje alebo je poškodený?
Je nám úprimne ľúto, ak ste dostali poškodený alebo nefunkčný tovar. Produkt Vám samozrejme reklamujeme, pokiaľ sa preukážete fotkou alebo videom. Vyplňte online formulár na výmenu produktu >>https://portal.maneks.eu/reclamation/form/switch?country=SK<< alebo nám napíšte na >> info@onlineshopstar.sk<< a pripojte obrázok alebo video poškodeného produktu a vyberte možnosť, že produkt je poškodený, ale nefunkčný (alebo poškodený) produkt nám nie je potrebné vrátiť. Hneď ako dostaneme vyplnený online formulár, pošleme vám nový.
Nedoručili ste mi všetko – položky v balíku chýbajú
Napíšte nám na >>info@onlineshopstar.sk << a k správe pripojte obrázok balíka (s viditeľným štítkom na balíku) s obsahom (prijaté produkty) a či sme sa pomýlili v balení a odoslali sme vám nekompletný balík, zvyšnú časť objednávky Vám samozrejme zašleme čo najskôr.
Dostal som nesprávny produkt
Napíšte nám na >> info@onlineshopstar.sk << a k správe pripojte obrázok balíka (s viditeľným štítkom na balíku) s obsahom (prijatý produkt) a či sme sa pomýlili v balení a odoslali sme vám nesprávny produkt, chybu čo najskôr opravíme a objednaný produkt odošleme.
Ako si môžem objednať?
Vyberte množstvo produktov, ktoré chcete objednať kliknutím na 1 kus, 2 kusy alebo 3 kusy. Kliknutím na tlačidlo Pridať do košíka sa produkt pridá do vášho online košíka. Množstvo produktov v košíku môžete pridať alebo zmeniť. Kliknutím na tlačidlo Pokračovať k pokladni sa dostanete na koniec nákupu. Na konci nákupu je potrebné zadať všetky požadované údaje pre doručenie, vybrať spôsob doručenia a platby a nákup potvrdiť kliknutím na tlačidlo Odoslať objednávku. V prípade úspešného odoslania objednávky sa zobrazí oznámenie o úspešne odoslanej objednávke so sumárom objednaných produktov a vašimi údajmi. Na váš e-mail dostanete potvrdzujúcu správu. Niekedy sú naše správy skryté aj medzi propagačnými alebo spamovými, takže si ich nezabudnite skontrolovať. Ak potrebujete pomoc s objednávkou, sme vám k dispozícii na e-mailovej adrese >>info@onlineshopstar.sk << . Pre úspešnú objednávku potrebujeme: -meno a priezvisko -celú adresu -telefónne číslo -e-mailovú adresu -názov a množstvo produktu, ktorý si chcete objednať. Objednávka bude realizovaná na dobierku.
Môžem platiť na dobierku?
Samozrejme. Môžete si vybrať medzi: dobierkou, kreditnou kartou alebo PayPal. Ak potrebujete pomoc s objednávkou, napíšte nám na >> info@onlineshopstar.sk << a my za vás objednávku zadáme. Pre úspešnú objednávku potrebujeme: -meno a priezvisko -celú adresu -telefónne číslo -e-mailovú adresu -názov a množstvo produktu, ktorý si chcete objednať. Objednávka bude realizovaná na dobierku.